Smoothie cu ananas si capsuni

Pine 2

Capsunile romanesti in sezon sunt cele mai bune! Iar acum pentru ca e plin de capsuni proaspete si gustoase peste tot, e timpul sa le includem in alimentatia zilnica. Si ce alt mod mai frumos decat un smoothie gustos si colorat? 😀 O combinatie care are intotdeauna succes: capsuni cu banane, ananas proaspat si nelipsitul ghimbir! In plus, am adaugat putina apa/lapte de cocos, care se pare ca e noul ingredient minune pentru smoothie-uri. Apa de cocos contine calciu, magneziu si potasiu, este saraca in calorii si grasimi (deci ideala si pentru diabetici) si ajuta la intarirea imnunitatii si detoxifierea organismului. Eu am gasit-o la un plafar la un pret mai rezonabil dar sper sa apara in curand si in supermarket-uri sa ne putem bucura de ea!

Ingrediente

1 banana
1 cana capsuni proaspete
2 felii de ananas proaspat
o bucatica de ghimbir ras (puneti cat suportati la gust, e putin intepator)
1/4 cana apa sau lapte de cocos (eu am gasit la un plafar, dar daca nu aveti puteti inlocui cu orice fel de lapte)

Preparare

Se curata si se taie fructele bucati, ghimbirul se da prin razatoare ca sa nu ramana bucatele mari iar apoi se amesteca toate in blender!

Pine 3

Tips & Tricks

Puteti adauga in smoothie-uri si cuburi de gheata (in blender, odata cu fructele) daca doriti sa fie si mai fresh. Iar daca va plac mai dulci, puteti adauga cate o lingurita de miere, dupa gust!

Pine1

Leave a comment